Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Στον οφθαλμίατρο

 
   
    Πρέπει να πάω στον οφθαλμίατρο να κάνω εγχείρηση από καταρράχτη στο μάτι.
    Κάποιος ,δικός μου, που   έχει γιατρό παιδί και ανεψιό γιατρό, μου είπαν να μην πάω στο νοσοκομείο, γιατί στο νοσοκομείο οι γιατροί σκοτώνουν τους ασθενείς, και αν δεν πας σε ιδιώτη καθηγητή  να του δώσεις και πεντακόσια ευρώ, χωρίς αποδείξεις, αν του ζητήσεις απόδειξη θα σου ζητήσει επτακόσια ευρώ .
Θα σε βάλει στο κρατικό νοσοκομείο από την πίσω πόρτα  χωρίς να πάρεις εισιτήριο και θα σε χειρουργήσουν υπάλληλοι του νοσοκομείου υπηρετικό προσωπικό του νοσοκομείου και με την υποδομή, εργαλεία  κ΄λ.π,. του νοσοκομείου.
 Και εγώ σκέπτομαι.
 Τι να κάνω ;
 Να πάω σε ιδιώτη γιατρό ή στο νοσοκομείο και να περιμένω και λίγο καιρό, αφού δεν είναι και τόσο επείγον.
Βέβαια ο ιδιώτης γιατρός το φέρνει σαν υπερεπείγον
 Σαν μεγάλος μ…. λοιπόν θα παώ σε ιδιώτη γιατρό
 Υπάρχει και κάτι άλλο:
 Είναι έθιμο και στο γιατρό του νοσοκομείου να δώσεις και ένα φακελάκι τουλάχιστον τριακόσια ευρώ  για να σε προσέξει περισσότερο….
Αν δεν σε προσέξει περισσότερο… μπορεί να σου βγει το μάτι
 Και έχει και μεγάλο δίκιο να ζητήσει φακελάκι
Πόσο  περισσότερα βγάζουν οι ιδιώτες γιατροί, γιατί το κράτος να μην πληρώνει και έναν νοσοκομειακό όσο έναν ιδιώτη;
Τι να κάνω λοιπόν; Θα πάω στον ιδιώτη  και θα πληρώσω διακόσια ευρώ περισσότερα, χαρά στο πράμα…
    Θα μου κόψουν και τον δέκατο τέταρτο μισθό, θα πλήρώσω και στο γιατρο  χίλια ευρώ, χαρά στο πράμα….
 Και μου λέει η κυβέρνηση ότι θα κάνει σωστό  σύστημα υγείας και θα χτυπήσει την φοροδιαφυγή
Κουροφέξαλα…, λόγια για να τα πιστεύουν οι αφελείς..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου